Open/Close Menu
סיורים ברומא
uniquerome@gmail.com

רומא עם ילדים – ורומא לגיל הרך

בדרך כלל כשחושבים על רומא התמונות הראשונות שעולות בדמיון הן של שרידים מתקופות עתיקות, אתרים מפורסמים ומרשימים, וכנסיות מתקופות שונות. זה אך נכון כי התמונות הללו אכן מספרות פרק גדול ובולט של העיר, אך כאשר בוחנים את רומא לעומק מגלים כי היא יכולה להציע למבקרים בה עוד שפע של אטרקציות מעניינות ושונות, שיכולות להעניק לתייר הממוצע את האפשרות לסטות מעט מהטיול הסטנדרטי בעיר, ובמקרה זה, להתאים את החופשה גם לאוכלוסייה חשובה ומיוחדת, הלוא היא אוכלוסיית הגיל הרך.

ברומא פזורים בנקודות שונות אתרים המיועדים לילדים, ואשר עוסקים במגוון של פעילויות שונות ומגוונות שיוכלו להעביר לילדיכם את הזמן בצורה נעימה, ולעתים גם להעניק להם חוויה לימודית. זה הזמן לגלות אותם:


1.ביופארק-גן החיות של וילה בורגזה- ה”ביופארקו”

הוא גן החיות של רומא, והוא ממוקם בלבו של הפארק המפורסם וילה בורגזה במרכז העיר. מעבר למגוון הרחב של החיות שנמצאות בו, הגן מציע גם פעילויות מהנות אחרות שמתאיות לילדים כמו רכיבה על פוני, נסיעה ברכבת לילדים, והשכרת אופניים. בגן קיימים כמובן גם שירותים של מסעדה ובאר, והוא מהווה פתרון מצויין לבילוי של 3-4 שעות ביחד להורים.
מידע חשוב: גן החיות פתוח בכל ימות השנה, מלבד חג המולד (25 בדצמבר)
מחיר כרטיס: 14 יורו למבוגר. 12 יורו לילד עד גיל 12

שעות פתיחה: שני-שישי: 9:30-18:00
שבת-ראשון:9:30-19:00
מפה:
אתר הפארק לפרטים:

bioparco-roma


סיור בפארק וילה בורגזה

מעבר לגן החיות, כדאי גם לעשות סיבוב רחב בוילה בורגזה. הפארק המדהים ביופיו החל להיבנות במאה ה-17 ומכיל שטחים ירוקים נרחבים,פסלים מרהיבים,מזרקות, מתקני משחקים לילדים, אפשרות להשכרת אופניים או ריקשות לכל המשפחה, רכבת לילדים, נסיעה בסקטים ועוד פעילויות. הפארק מתאים גם למבוגרים הרוצים לערוך פעילות ספורטיבית בזמן שהייתם ברומא.

מפה:
וילה בורגזה


מוזיאון הילדים של רומא

מוזיאון מיוחד לילדים הכולל חוויה לימודית ואינטראקטיבית שתיצרב בתודעתם של ילדיכם. המוזיאון מציע מגוון של פעילויות המדמות את חייהם של המבוגרים כמו בישול, עריכת קניות בסופרמרקט, ביקור בבנק ומשחקי קבוצה
מחיר כרטיס: ילדים עד גיל שנה-חינם. שנה עד 3- 4 יורו. ילדים מעל גיל 3 ומבוגרים- 7 יורו.
שעות פתיחה: כרטיס כולל כניסה לזמן של שעה ו-45 דקות. ישנן ארבעה סבבים: 10:00, 17:00,15:00,12:00
מפה:

.אתר הפארק לפרטים:


פארק המפלצות בומארצו

פארק המפלצות של בומארצו שוכן ליד העיירה בומארצו, 90 ק”מ צפונית לרומא (45 דקות נסיעה בערך), כאשר אפשר לשלב בנסיעה גם טיול בעיר ויטרבו, שהמרכז המרהיב שלה מקורו בימי הביניים.
הפארק נבנה בשנת 1552 לכבודו של הנסיך אורסיני. הפארק מציג פסלים משונים, שלצדם כתובות, המספקות הסבר לגבי כל פסל ופסל. ביניהם ניתן למצוא פיל מלחמה, ראש של דג מפלצתי ועוד, כשהיצירה המפחידה ביותר בפארק היא ראש עצום שלו פה פעור לרווחה, כאילו צועק.
מחיר כרטיס: ילדים מגיל 4-13: 8 יורו. ילדים מעל גיל 13 ומבוגרים:10 יורו
מפה:

אתר הפארק לפרטים:

Bomarzo


מעלית הזמן

מעלית הזמן תיקח אתכם למסע לתוכה של רומא, תוך כדי שהיא עוברת בתחנות ההיסטוריה. מתקופת האימפריה הרומאית וסיפור רציחתו של יוליוס קיסר, דרך תקופת הרנסאנס ועד לתקופת ההיסטוריה של זמננו והפיכתה של רומא לעיר הבירה של איטליה המאוחדת. כל הקרנה אורכה 45 דקות והיא כוללת סרט עם קריינות. יש אפשרות לשמוע קריינות באנגלית, כך שהפעילות הזו מתאימה לילדים קצת יותר גדולים.
מחיר כרטיס: ילדים עד גיל 11: 9 יורו. ילדים מעל גיל 11 ומבוגרים: 12 יורו.

מפה:
http://rome.cityseekr.com/it/venue/360596-time-elevator-experience
לפרטים נוספים:
http://www.romeguide.it/mostre/time_elevator/indexeng.htm


פארק מג’יק לנד

נמצא בואלמונטונה שמדרום מזרח לרומא-כחצי שעה נסיעה ברכב. הפארק נחנך בשנת 2011 והוא מהווה את האטרקציה הגדולה ביותר לילדים באיזור רומא.בתוך 600,000 מטר מרובע שכולל הפארק ילדיכם יוכלו למצוא אינספור מתקנים ופעילויות, כך שאפשר להעביר בו בקלות גם יום שלם. במרכזו של הפארק אגם מלאכותי אשר מסביבו מתרכזים שלל המופעים והמתקנים השונים.

מפה:

אתר הפארק לפרטים נוספים כולל מחיר ושעות פעילות:

magic land roma


מוזיאון המצאותיו של ליאונרדו דה וינצ’י

בשביל ילדים סקרנים ישנו ברומא מוזיאון קטן שייחודו שהוא מראה את המצאותיו הגדולות של דה-וינצ’י. המוצגים נבנו לפי שרטוטיו של לאונרדו דה-וינצ’י וחלקם אף בגודל 1:1. ישנם גם כמה שניתן לנסות ולראות כיצד הם עובדים.
מצויין להעברת כמה שעות ונמצא ממש במרכז העיר קרוב לקמפו דה פיורי

כתובת: Piazza della Cancelleria, 1, 00186 Rome, Italy

אתר אינטרנט


סיור סגוואי מותאם לילדים

סיור רכוב על מכשיר הסגוואי הוא דרך מצוינת לטייל ברומא עם ילדים. לסיור הסגוואי מספר יתרונות בולטים: הוא לא מעייף פיזית, הוא מאפשר יכולת ניידות גבוהה ואפשרות לראות מספר רב של אתרים, והוא מהנה במיוחד עבור ילדים ומבוגרים כאחד. מכשירי הסגוואי מבטיחים יכולות בטיחות ועבירות גבוהות. הסיור מתבצע עם מדריך ישראלי דובר איטלקית שוטפת, אשר ניחן בהיכרות מצוינת עם העיר רומא,נסיון בהדרכה לכל הגילאים, חוש הומור, ויתרה מזאת, בתשוקה ואהבה למקצוע. מנסיון, סיור הסגוואי הוא דרך מצוינת להעביר 4 שעות מהנות ומעשירות ו”לטעום” את רומא מזווית מיוחדת ולא סטנדרטית.

חשוב לציין כי אנו מציעים מספר רב של נושאים בסיורי הסגוואי, החל מסיור רומא האימפריאלית אשר עובר דרך האתרים החשובים ביותר של האימפריה החזקה בהיסטוריה, דרך רומא היהודית, סיור מעניין במיוחד אשר בו תוכלו להתוודא לקשר ההיסטורי המעניין בין רומא לעם היהודי, קשר שנשמר עד היום ואשר טומן בתוכו מספר אנקדוטות מעניינות עליהן נרחיב בסיור, ועד לרומא של תקופת הבארוק, בערך 1200 שנים לאחר נפילת האימפריה, תקופה של צמיחה תרבותית אשר אנו עדים לתוצאותיה הרבות בכל עת שאנו מטיילים במרכז העיר.

לצפייה בלוח הסיורים המלא

Unique Rome Tours - Copyright © 2013
רומא אחרת